Sain tunnustukset Enkulin käsityöt-blogilta enkulinkasityot.vuodatus.net/

Hän kirjoitti ohjeeksi: Laita linkki blogiin josta tunnustuksen sait, jaa 7 faktaa itsestäsi, anna eteenpäin 15 blogille ja ilmoita heille tunnustuksesta.

Joten ensin 7 Faktaa itsestäni:

1. Perhe ja läheiset ovat minulle todella tärkeät. Jopa ex-miehen aikuiset tyttäret kuuluvat edelleen perheeseeni ja olemme jatkuvasti yhteydessä.

2. 2 vuotta sitten istuin autossa ja mietin laitanko vilkun oikealle vai vasemmalle.... oikealle lähdin ja sillä tiellä olen edelleen enkä ole kertaakaan katunut 

3. Työskentelen vanhusten hoidossa yöhoitajana

4. Käsityöt on hyvä syy siirtää jotain tehtävää tuonnemmaksi, delekoida se toiselle tai jättää kokonaan tekemättä

5. Olen kaksi vuotta hoitanut mieheni mielenterveysongelmaista poikaa enkä vielä kertaakaan ole korottanut hänelle ääntäni.

6. Olen soittajan vaimo, ja siksi elämä välillä aika hektistä

7. Yleisesti ottaen olen onnellinen 

 

Tämä pitäisi laittaa eteenpäin, mutta en sitä lähetä. Harvoin lähtettelen mitään eteenpäin.

Jokainen blogissani käyvä saa sen halutessaan napata ja jatkaa eteenpäin.