Ei tule sukka eikä myssy....

seuraava työ puikoille... jos onnistuu niin sit näitä tulis tehtäväksi ainakin kolme lisää...
hyyssshhhh.... vaikka jouluun on pitkä aika niin tontut on jo puuhissaan 
No blogistani en ole kertonut näille läheisille ihmisille, joten uskallan täällä niitä esitellä. No jos jostain syystä eksyvät vahingossa niin sitten ei voi mitään 
Teatteria
Eilen olin siis jälleen teatterissa.
Valkeakoskella meni Kuin helminauhaa.. No ihan kiva. Oltiin työporukan kanssa ja yllättävän paljon meitä olikin paikalla.
Kesäteatterit taisikin olla siis tässä tältä kesää.. viisi varsinaista kesäteatteria ja sit Palatsiteatterin blues brothers tuli siis nähtyä. Ihan hyvä saldo yhdelle kesälle 
Kommentit