Ei mun pitänyt mitään lankoja ostaa....
Mutta... perjantaina ajelimme miehen kanssa turkuun.. hän tarvitsi saksofoniin lehden kiristimiä.. juu, en minä niistä tiedä muuta kuin että pieniä ovat ja maksaa paljon smiley. Mukaan lähdin repsikaks ja kutimet matkassa. Turkuun kun pääsimme niin mies meni omaan kauppaansa ja minä päättäväisin askelin Piikkopirtaan joka on siinä tien toisella puolella.
Kovin maltillinen yritin olla, mutta pakkohan tuo Katian ekopuuvilla lanka oli ottaa. Neljä vaaleaa lilaa ja kaksi valkoista 2€/kerä... mutta tuo punaoranssi bambulanka... puolustuksekseni kerron että väri on just se mun ja lanka aivan ihanan ohutta ja pehmeää... siitä on jo puikoilla ihan itselle huivi. Sikakallis kun aattelee että oon reilun viikon päästä lähdössä Tallinnaan lankaostoksille.... 9.90€ / 100g kerä.. hupsistablush


Kesäloman ja vesisateiden aikana on sukkia valmistunut. Nuo harmaat isot oon aloittanut jo aikoja sitten mutta nämä neljät kirjavat tehty siis loman aikana.