Lisää hankkeesta löytyy tästä linkistä http://www.sopimusvuori.fi/uutisia.php?id=52

tässä ensimmäiset Onnensukkani ja lisää sain neulottua kahdeksan paria.

yhdeksännet oli puikoilla kun käteni teloin.
Mutta syntyy niitä vauvoja vielä syksymmälläkin joten jatketaan sitten :)
Kommentit