Ihanaa.. meidän pieneltä kylältä löytyy lankakauppa mistä löytyy  muutakin lankaa kuin Novitaa. Ei sillä ettäkö Novita ei kelpaisi, itselläni on ollut yllättävän hyvä tuuri pätkävärjättyjen lankojen osalta. Vaikka sukkia ym. olen neulonut melkoisia määriä niin ainoastaan ydessä kerässä on ollut solmu.

Pieni lanka ja käsityöpuoti www.miitalankajakasityopuoti.com/ mistä löytyy mm.  Dropsia, Tekstiiliteollisuuden lankoja ja Kauhavan lankaa on oikea aarreaitta ja kaiken huipuksi tuossa alle kilometrin päässä

MIes ei uskalla kohta päästää minua yksin edes ruokakauppaan

Eilen illalla siellä poikkesin ja matkaani tarttui Novitan varpua, aivan minun väri ja kun olen jossain määrin villa-allerginen niin voisin kuvitella että tuo käy minulle kun villan osuus on vain 14 %. Toinen testi on Drops Fabel, pojalle se villatakki pitäisi tehdä ja aattelin tuonkin testata millaista on neuloa. On sen verran isotöinen aikuiselle pojalle neuloa että täytyy langan olla miellyttävää työstettävää.

Tällä hetkellä puikoilla on Novitan Tico ticosta sukat juuri samaa testiä. Jotekin tuntuu sit jo hiukan liian ohuelta