Alkaa oleen kohtapuoliin puolivälissä.

No kaksi viikkoa vielä aikaa jos meinaan tämän saadan KYHäilyn merkeissä valmiiksi.

Takakappale ja toinen etukappale neulottu, yöllä aloitin töissä toista etukappaletta. Mökille jos lähdetään maanantaina niin muuta käsityötä en ota mukaan joten ei ole vaihtoehtoja. Ja yövuorotkin on pyhitetty tälle. Yövuoroja mulla vielä tämän kuun puolella on yhteensä seitsemän, joten eiköhän tämä valmistune.

Tuo tuskailu tämän työn kanssa ei johdu, ainakaan vielä langan pätkävärjäyksestä, kaikki mennyt ihan kohdilleen, ei ollut solmuja eikä muuta kummallisuutta. Ongelma on siinä että on vaan niin tylsää neulottavaa sileää oikeaa ohuella langalla 2,5 puikoilla. Takin koko kun on aikuisen miehen M-L 

Että kaikkeen sitä ryhtyykin...

 

 

Karppausta

Sehän on siis se mun juttu... vähähiilihydraattinen ruokavalio. Olen joskus pohtinut että vaikuttaako viljat mun nivelien särkyyn, ihottumiin jne. Olen enemmän tai vähemmän tarkkaillut hiilihydraatteja ruokavaliossani ja etenkin ne vaaleat jauhot ja sokerit jättänyt ihan minimiin. Ja olo on paljon parempi ja ihottumatkin kadonneet. Joskus jopa epäiltiin psoriasista 

Tänään tein naudan jauhelihasta pihvejä väliin laitoin metwurstin siivun ja kipparijuustosiivun. Kyytipojaksi höyrytetyt kasvikset, pieni voinokare päälle ja pieni tippa soijakastiketta. NAM

Pihvit tein siis ilman korppujauhoja tms. 700 g naudan jauhelihaa 4 kananmunaa sipulia ja mausteita sit vaan pihvi, juusto, metwursti ja toinen pihvi päälle ja kuumalle pannulle.

Valokuvaa en valitettavasti ehtinyt ottaan kun, MENI JO